Grønne
planter giver
bedre
indeklima

Leverings- og vedligeholdelsesbetingelser

En planteservice (erhverv) aftale med DK Planteservice A/S indeholder :

  • Regelmæssig vanding efter behov
  • Fast gartner ved servicebesøg
  • Kontrol og regulering af EC. (ledetal) og PH-værdi (surhedsgrad)
  • Gødning af planter fra maj til oktober
  • Efterfyldning af krukker med barkflis eller granulat efter behov
  • Rengøring af planter og moduler efter behov
  • Beskæring og opbinding af planter
  • Plantegaranti baseret på brancheforeningens kvalitetsnormer: BIB Normer og Standarder
  • Mulighed for elektronisk bekræftelse efter hvert servicebesøg
  • Optælling og kvalitetstjek af hele lokationen mindst 1 gang om året
  • Adgang til uforpligtende rådgivning og tilbud
  • Fokus på miljøvenlig service og produkter
  • Anvendelse af biologiske midler til rengøring samt forebyggelse og bekæmpelse af skadedyr

Hvad kan i forvente:

Behandling af kundehenvendelser

Hver kunde er tilknyttet fast, lokal gartner og lokal team-ansvarlig. De kan svare på spørgsmål til den almindelige service og drift samt tilføjelse af planter, blomster, krukker eller andet. Er der behov for større udvidelser eller mere dybdegående rådgivning til indretningen, vil det lokale team henvise til den sælger, der er tilknyttet kunden. Kunden er desuden altid velkommen til at kontakte sælger direkte. Ligeledes kan administrationen altid kontaktes på mail eller telefon.

Vi behandler alle henvendelser hurtigst muligt og svarer på mails – helst samme dag og senest 3 dage efter modtagelse. Ved telefonopkald stiller vi videre til relevant medarbejder hvis muligt, eller beder om oplysninger fra kunden, så den medarbejder, der er bedst egnet til at tage sig af opgaven, kan kontakte kunden.

Faste strukturer, højt serviceniveau og smilende og imødekommende medarbejdere betyder, at vi sjældent har uoverensstemmelser med vores kunder. Hvis der alligevel opstår uenighed, sørger den kontaktansvarlige for at dykke helt ned i sagen og få den afklaret til alles tilfredsstillelse. Vi strækker os langt for at holde vores kunder glade og tilfredse. Vi er ikke bange for at vedkende en evt. fejl og har erfaring med, at man når længst med åbenhed og ærlighed.

 

Rådgivning og indretning

Vi tilbyder altid at møde fysisk op hos kunden for en snak og/eller gennemgang af lokationen. Vores rådgivning og tilbud er ganske uforpligtende og tager altid udgangspunkt i kundens behov og ønsker. I samarbejde med kunden udarbejder vi en løsning, der afspejler den æstetik, kundens ønsker. Overdådigt. Naturligt. Køligt. Nøgternt. Legende. Vi vejleder og finder en løsning, der kan fungere i de pågældende omgivelser. Vi kender planterne og ved, hvilke betingelser de skal have for at trives.

Det handler om lokalerne, hvordan de er indrettet, og hvad de bliver brugt til. Om planternes egenskaber og behov. Og selvfølgelig om lys, lysindfald og måske krav til kunstlys, så planterne kan trives optimalt.

Vores produktsortiment er meget bredt og understøtter enhver stil og funktion. Oplæg på nye løsninger med krukker og planter udarbejdes med billeder, beskrivelser og indtegning på plantegninger, så kunden får det bedst mulige overblik og indtryk af den færdige løsning.

 

    Telefon

    65 97 37 37

    Adresse

    Ørbækvej 716
    5220 Odense SØ

    Åbningstider

    Mandag 8.00-15:00
    Tirsdag 8.00-15:00
    Onsdag 8.00-15:00
    Torsdag 8.00-15:00
    Fredag 8.00-14:00
    Lørdag Lukket
    Søndag Lukket

    Kontoret holder lukket i følgende dage i 2022

    27. maj (Dagen efter Kristi Himmelfart)
    24. december
    27. december
    28.december
    29.december
    30.december
    31. december
    derudover holder vi lukket alle almindelige helligdage